Директор ліцею - Сєрікова Світлана Нурматівна, вчитель вищої категорії, магістр управління навчальним закладом.

Очолює навчальний заклад з 2018 року

Школа завжди схожа на свого директора, бо від його професіоналізму, мобільності, готовності до змін, творчого підходу до справи залежить доля освітніх реформ в Україні

Графік прийому громадян:Понеділок, п'ятниця з 8:00 по 8:30 та з 14:00 по 17:00


Заступник директора з НВР -Диба Наталія Анатоліївна, вчитель І категорії, викладає українську мову та літературу.

/Files/images/Учитель 1.jpg


Заступник директора з виховної роботи – Денисюк Марія Валентинівна


Педагог-організатор - Кузьмінська Діана Володимирівна

/Files/images/photo_2022-11-15_15-38-33.jpg

СТРУКТУРА ТА ОРГАНИ УПРАВЛІННЯ НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

/Files/images/2020-2021/табличка.jpg

Управління навчально-виховними закладами здійснюють на основі положень Конституції України, Закону «Про освіту», "Про повну загальну середню освіту" Положення про загальноосвітній навчальний заклад. Управлінська діяльність, як і навчальна, виховна, будь-яка інша діяльність, ґрунтується на дотриманні ряду принципів, якими керуються директор і його заступники при виконанні всіх управлінських функцій.

1. Система управління закладу освіти визначається законом та установчими документами.

2. Управління закладом освіти в межах повноважень, визначених законами та установчими документами цього закладу, здійснюють:

-засновник (засновники);

-керівник закладу освіти;

-колегіальний орган управління закладу освіти – педагогічна рада;

-колегіальний орган громадського самоврядування (рада ліцею);

-інші органи, передбачені спеціальними законами та/або установчими документами закладу освіти.

Принцип управління- це основне положення, що випливає із закономірностей управлінської діяльності.

Закономірності в управлінні закладом - це стійкі взаємозв'язки, взаємозалежності між процесом управління і зовнішніми відносно нього суспільними системами й умовами; між компонентами процесу управління і компонентами педагогічного процесу; між компонентами процесу управління. До них належать: залежність ефективності внутрішкільного управління від урахування в діяльності закладу особливостей зовнішнього середовища, яке на неї впливає; закономірність відповідності механізмів управління навчально-виховним закладом загальнодержавним механізмам; залежність ефективності внутрішкільного управління від створення умов, необхідних для реалізації мети ззсо; закономірність взаємодії керуючої та керованої підсистем (за вирішальної ролі першої); залежність ефективності внутрішкільного управління від оптимального співвідношення управлінських впливів, самоорганізації і саморегулювання; залежність якості управління від надійності й достатності інформаційного забезпечення; закономірність цілісності всіх функцій управління в кожному з управлінських циклів.

До основних принципів належать:

- принцип прогностичності внутрішкільного управління;

- єдності державних і внутрішкільних механізмів управління;

- демократизації і гуманізації управління;

- раціонального поєднання централізації і децентралізації;

- єдності єдиноначальства і колегіальності;

- гласності, відкритості управління;

- об'єктивності та інформаційної достатності;

- плановості, перспективності;

- компетентності;

- оптимізації

- системності в управлінні.

УПРАВЛІННЯ НАВЧАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ

· органи колегіального управління закладом (конференція, рада ліцею, педагогічна рада, нарада при директорі, його заступниках);

· адміністрація ліцею (директор, його заступники);

· органи громадського самоврядування (учнівське самоврядування, учителів (профком, методична рада), батьків (батьківський комітет).

Конференціяє вищим колегіальним органом громадського самоврядування закладу.

УПРАВЛІНСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ АДМІНІСТРАЦІЇ ЛІЦЕЮ:

Управління сучасним закладом є складною системою з багатьма внутрішніми взаємозв'язками. Його ефективність багато в чому залежить від правильного розподілу обов'язків в адміністрації закладу, до якої належать директор та заступники.

ОРГАНИ ГРОМАДСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ:

З метою демократизації управління, налагодження зворотного зв'язку, поточного коригування управлінських рішень у навчальному закладі діють органи громадського самоврядування учнів (учнівський комітет ззсо (класу), учителів (профспілковий комітет, методична рада), батьків (батьківський комітет закладу (класу), повноваження яких визначає статут ліцею Вони є дієвим засобом формування громадської думки, сприяють діалогізації взаємин з адміністрацією.

Кiлькiсть переглядiв: 1767

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.