Директор ліцею - Сєрікова Світлана Нурматівна, вчитель вищої категорії, магістр управління навчальним закладом.
Очолює навчальний заклад з 2018 року
Школа завжди схожа на свого директора, бо від його професіоналізму, мобільності, готовності до змін, творчого підходу до справи залежить доля освітніх реформ в Україні
Графік прийому громадян:Понеділок, п'ятниця з 8:00 по 8:30 та з 14:00 по 17:00
Заступник директора з НВР -Диба Наталія Анатоліївна, вчитель І категорії, викладає українську мову та літературу.
Заступник директора з виховної роботи – Денисюк Марія Валентинівна
Педагог-організатор - Кузьмінська Діана Володимирівна
СТРУКТУРА ТА ОРГАНИ УПРАВЛІННЯ НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
Управління навчально-виховними закладами здійснюють на основі положень Конституції України, Закону «Про освіту», "Про повну загальну середню освіту" Положення про загальноосвітній навчальний заклад. Управлінська діяльність, як і навчальна, виховна, будь-яка інша діяльність, ґрунтується на дотриманні ряду принципів, якими керуються директор і його заступники при виконанні всіх управлінських функцій.
1. Система управління закладу освіти визначається законом та установчими документами.
2. Управління закладом освіти в межах повноважень, визначених законами та установчими документами цього закладу, здійснюють:
-засновник (засновники);
-керівник закладу освіти;
-колегіальний орган управління закладу освіти – педагогічна рада;
-колегіальний орган громадського самоврядування (рада ліцею);
-інші органи, передбачені спеціальними законами та/або установчими документами закладу освіти.
Принцип управління- це основне положення, що випливає із закономірностей управлінської діяльності.
Закономірності в управлінні закладом - це стійкі взаємозв'язки, взаємозалежності між процесом управління і зовнішніми відносно нього суспільними системами й умовами; між компонентами процесу управління і компонентами педагогічного процесу; між компонентами процесу управління. До них належать: залежність ефективності внутрішкільного управління від урахування в діяльності закладу особливостей зовнішнього середовища, яке на неї впливає; закономірність відповідності механізмів управління навчально-виховним закладом загальнодержавним механізмам; залежність ефективності внутрішкільного управління від створення умов, необхідних для реалізації мети ззсо; закономірність взаємодії керуючої та керованої підсистем (за вирішальної ролі першої); залежність ефективності внутрішкільного управління від оптимального співвідношення управлінських впливів, самоорганізації і саморегулювання; залежність якості управління від надійності й достатності інформаційного забезпечення; закономірність цілісності всіх функцій управління в кожному з управлінських циклів.
До основних принципів належать:
- принцип прогностичності внутрішкільного управління;
- єдності державних і внутрішкільних механізмів управління;
- демократизації і гуманізації управління;
- раціонального поєднання централізації і децентралізації;
- єдності єдиноначальства і колегіальності;
- гласності, відкритості управління;
- об'єктивності та інформаційної достатності;
- плановості, перспективності;
- компетентності;
- оптимізації
- системності в управлінні.
УПРАВЛІННЯ НАВЧАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ
· органи колегіального управління закладом (конференція, рада ліцею, педагогічна рада, нарада при директорі, його заступниках);
· адміністрація ліцею (директор, його заступники);
· органи громадського самоврядування (учнівське самоврядування, учителів (профком, методична рада), батьків (батьківський комітет).
Конференціяє вищим колегіальним органом громадського самоврядування закладу.
УПРАВЛІНСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ АДМІНІСТРАЦІЇ ЛІЦЕЮ:
Управління сучасним закладом є складною системою з багатьма внутрішніми взаємозв'язками. Його ефективність багато в чому залежить від правильного розподілу обов'язків в адміністрації закладу, до якої належать директор та заступники.
ОРГАНИ ГРОМАДСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ:
З метою демократизації управління, налагодження зворотного зв'язку, поточного коригування управлінських рішень у навчальному закладі діють органи громадського самоврядування учнів (учнівський комітет ззсо (класу), учителів (профспілковий комітет, методична рада), батьків (батьківський комітет закладу (класу), повноваження яких визначає статут ліцею Вони є дієвим засобом формування громадської думки, сприяють діалогізації взаємин з адміністрацією.
Коментарi